Vanliga frågor om lokalen

 
  • Lokalen kan endast hyras till 01:00 för kvällsevenemang. ( Fredagar & Lördagar)
  • Det finns en enklare typ av musikanläggning med mikrofon. Tänk på grannarna. Vi ber er att hålla musiken på rimlig nivå och absolut inte efter kl. 00.30
  • Fönster För att minska ljudnivån till bakomliggande hus ber vi er att inte öppna fönster på gavlarna utan enbart på långsidan.
  • Det finns en projektor som går att koppla till dator eller mobiltelefon. När denna kopplas på finns en duk som kommer ner elektriskt från taket.
  • Catering/mat samt personal går genom oss.
  •  Man behöver ha dukar på borden, vi hyr ut dom för 79:- st.
  • Det finns stolar, bord, porslin, glas och bestick för 70  personer.
    Som mingel kan man vara 100 personer.                                                                                                    
  • Avstädning dagen efter kostar 1800:-
  • Sopor källsorteras och läggs på anvisad plats på Nya Djurgårdsvarvet.
  • Kod till ytterdörr erhålles vid tillträde (fungerar endast kring evenemanget).
  • Vid skador debiteras självkostnad för reparation eller ersättningsföremål.
  • Inventarielista (se bilaga till höger). 
  • Avbokningsregler:
    Avbokning skall ske senast 60 dagar innan evenemanget, annars tillkommer en avgift på halva lokalhyran.
    Bokas lokalen av 30 dagar innan så debiteras en kostnad på hela ordervärdet på personal &   lokalhyra.
    Bokas lokalen av 2 veckor innan evenemanget så debiteras hela ordervärdet på mat, personal & lokalhyra.

     

Frågor och svar (pdf)

Inventarielista (PDF)