Vanliga frågor om lokalen

  • När lokalen bokas skickar vi en bokningsavgift på 2 500: -
  • Avbokning senast 30 dagar innan evenemang utan kostnad eller bokningsavgift.
  • Lokalen kan endast hyras till 01:00 för kvällsevenemang.
  • Det finns en enklare typ av musikanläggning med mikrofon. Tänk på grannarna. Vi ber er att hålla musiken på rimlig nivå och absolut inte efter kl. 01.00
  • Fönster För att minska ljudnivån till bakomliggande hus ber vi er att inte öppna fönster på gavlarna utan enbart på långsidan.
  • Det finns en projektor som går att koppla till dator eller mobiltelefon. När denna kopplas på finns en duk som kommer ner elektriskt från taket.
  • Catering/mat och dryck. Du kan ha helt egen lösning på detta. Finns ett mindre beredningskök med värmeskåp.
  • Du måste ha egna dukar till borden och om så önskas kandelabrar.
  • Önskar du hjälp med catering hjälper vi på Skroten dig som ligger under festlokalen, maila oss på info@skrotens.se eller ring till 070-3808101.
  • Det finns stolar, bord, porslin, glas och bestick för 60 personer. Som mingel kan man vara 90 personer.
  • Avstädning i egen regi efter evenemanget. Extra städning kan köpas mot kostnad. Glöm ej att stänga fönster och släcka alla ljus. Möbler återställs enligt ursprung. 
  • Sopor källsorteras och läggs på anvisad plats på Nya Djurgårdsvarvet.
  • Kod till ytterdörr erhålles vid tillträde (fungerar endast kring evenemanget).
  • Vid skador debiteras självkostnad för reparation eller ersättningsföremål.
  • Inventarielista (se bilaga till höger).
  • Skriv gärna ut pdf "Frågor o svar" 

Frågor och svar (pdf)

Inventarielista (PDF)