Vanliga frågor om lokalen

  • När lokalen bokas skickar vi en bokningsavgift på 2 500: -
  • Avbokning senast 30 dagar innan evenemang utan kostnad eller bokningsavgift.
  • Lokalen kan endast hyras till 01:00 för kvällsevenemang.
  • Det finns en enklare typ av musikanläggning med mikrofon. Tänk på grannarna. Vi ber er att hålla musiken på rimlig nivå och absolut inte efter kl. 01.00
  • Fönster För att minska ljudnivån till bakomliggande hus ber vi er att inte öppna fönster på gavlarna utan enbart på långsidan.
  • Det finns en projektor som går att koppla till dator eller mobiltelefon. När denna kopplas på finns en duk som kommer ner elektriskt från taket.
  • Catering/mat och dryck. Du kan ha helt egen lösning på detta. Finns ett mindre beredningskök med ugn. Önskar du hjälp med catering, maila oss så kan vi lämna några förslag. Du måste ha egna dukar och om så önskas kandelabrar.
  • Det finns stolar, bord, porslin, glas och bestick för 60 personer. Som mingel kan man vara 90 personer.
  • Avstädning i egen regi efter evenemanget. Extra städning kan köpas mot kostnad. Glöm ej att stänga fönster och släcka alla ljus. Möbler återställs enligt ursprung. 
  • Sopor källsorteras och läggs på anvisad plats på Nya Djurgårdsvarvet.
  • Kod till ytterdörr erhålles vid tillträde (fungerar endast kring evenemanget).
  • Vid skador debiteras självkostnad för reparation eller ersättningsföremål.
  • Inventarielista (se bilaga till höger).
  • Skriv gärna ut pdf "Frågor o svar" 

Frågor och svar (pdf)

Inventarielista (PDF)